poniedziałek, 28 lipca 2014

Crystal

http://th07.deviantart.net/fs43/PRE/f/2009/091/6/e/dragon_by_sandara.jpg 
Imię: Crystal
Przydomek/Pseudonim: Rystal,Cry
Rasa: Smok Magii
Stanowisko: Nauczyciel obrony
Motto: "Trzeba się śmiać, wariatkę grać, szczęśliwą być i z życia drwić!"
Płeć: smoczyca
Wiek: 1000 lat
Pochodzenie: Ameryka Północna
Charakter: odważna,sprytna,śmiała,pracowita,zabawna
Aparacja:
Sympatia: Szuka...
Umiejętności specjalne: Klątwa, Iluzja
Umiejętności: Enigma to odważna smoczyca.Nie da łatwo za wygraną.
Rodzina: -
Historia: Urodziłam się w Ameryce.Od małego smoka wychowywałam się sama.Pewnej zimnej nocy zobaczyłam na niebie gwiazdę.Poleciałam za nią i tak znalazłam się w tym stadzie.
Steruje: kinia 800
Inne zdjęcia: Enigma nie ma innych fotek ponieważ jest jedyna w swoim rodzaju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz