piątek, 8 sierpnia 2014

Od Saphiry CD Rin'a

- Co? - spytała zdziwiona gdy chłopak schował głowę. - Mam robaka na głowię, prawda? hę? - zaczęła się telepać we wszystkie strony świata. - Zabierz go natychmiast!
- Nie masz - chłopak zaczął się śmiać.
- No to co jest?
- Nic - znów schował głowę.
To było dziwne, ale tak czy siak Saphira dobrze a nawet genialnie czuła się w jego towarzystwie.
- Powiedz mi coś o sobie - mruknął wpatrując się w księżyc.
Wyglądał zabójczo, naprawdę...zaraz, Sap do czego ty zmierzasz idiotko? I dlaczego zaczynasz gadać w 3 osobie?? No super ŚWIETNIE WRĘCZ REWELACYJNIE....tylko nie to.
- Nie pamiętam nic o sobie.
Spojrzał na mnie zdziwiony.
- Naprawdę...Nic, nie wiem kim byli moi rodzice, wychowałam się sama z pomocą jednej innej smoczycy która jest już i tak u kresu wieku, nie widziałam jej ponad 500 lat i nie mam bladego a nawet zielonego pojęcia gdzie teraz może być, choć bardzo chciałabym ją zobaczyć nie mogę gdyż..
SŁOWOTOK, ZNOWU. CHOLERA.
- ...nie mam pojęcia gdzie jest i gdzie może teraz przebywać. Być może ma już swoją inną rodzinę? Kto wie? Pewnie i tak już o mnie zapomniała..
ZATRZYMAĆ MNIE...NAŁ.
- ...TAK jestem pewna że zapomniała bo w końcu minęło kawał czasu bo całe 500 lat ...
Rin zaczął się śmiać gdy nagle coś zaszeleściło w krzakach, odruchowo dygnęłam i przyczepiłam się do chłopaka.
...tak...naprawdę to było odruchowo...no...przysięgam...

< OKY, tą przyjemność zostawiam tobie XD Rin ^^ ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz