poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Windigo

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi6ZNO43Izq-weeM3fHEQBtkbIU4uVwwx7eyatwjSDsExSJdQHuQJPWZ4l1A37MKMaoYaJEPNCGHH1ZbpYTFJswNuFO9bQZFsqNrKTqcOwIIK0qfVZSHbiGCWI2kl_ATYaMjRoaUWOmXrxk/s1600/blog_jg_4753504_7348111_tr_132smok9qv.jpg

Imię : Windigo
Pseudonim : Wichura
Rasa : Smok Ognia
Stanowisko może być generał wojowników?
Motto "W życiu najważniejsze jest zrozumienie faktu, że głupcy także mają czasem rację."
Płeć : Smok
Wiek : 900 lat
Pochodzenie : Pochodzę z jednego Wulkanu na Hawajach
Charakter : Odważny, potrawi być śmiertelnie poważny, ale i zabawny, nie poddaje się łatwo, zawsze walczy do końca, jest rzadko wkurzający, ale nie ręczy za siębie jeśli go wkurzysz, bo jest cierpliwy i to bardzo, nie trzeba się go bać!
Aparacja : Może się dopatrzysz może nie, mam kolor oczu taki sam jak w dniu urodzin, a rozpisywać się nie chce, poznasz mnie bliżej to będziesz wszystko wiedział!
Sympatia : Szczerze mówiąc szukam kogoś!
Umiejętności Specjalne : Potrafi Być niewidzialnym, i jego ogon jest idealną tarczą ochronną!
Umiejętności : Atakuje z zaskoczenia, w locie, tylko mistrz może go dogonić, a jeszcze lepiej radzi sobie w walce powietrznej!
Rodzina : Nie chce mi się o niej gadać!
Historia : Gdy byłem mały wiedziałem, że mam talent do walki, rodzice mi mówili, że będzie mi potrzebna ta umiejętność, bo...mieszkaliśmy wśród ludzi, straszne, żyje tu bo mieszkaliścmy w Wulkanie. Gdy podrosłem nie chciałem tam już mieszkać, rodzice mówili mi abym został, rodzeństwo też ale ja ich nie słuchałem! Marzyłem co noc, że kiedyś zwiedze świat, i pewnej nocy chciałem uciec, już byłem w locie ale mój Brat, Berto mnie złapał, bolało ale uciekłem i dlatego mam dużą ranę na ogonie, fruwałem długo aż dotarłem tutaj, to nie jest wulkan więc zostanę!
Kto steruje : EmiV123

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz